Read more: 9 Killer Blogspot SEO Tips For bloggers Follow us: @denharsh on Twitter | shoutharsh on Facebook

torsdag den 7. marts 2013

Guide: Adgang til alle Netflix regioner

Netflix har siden sidste år været tilgængeligt i Danmark og i følge Netflix selv, er tjenesten blevet en succes hos danskerne.
Netflix har et stort katalog af film og serier, men mange synes stadig, at udvalget er for småt eller at titlerne er for gamle - Det er her VPN-tjenesten Unblock-us kommer ind i billedet. Denne smarte løsning gør det muligt at forbigå geografiske begrænsninger på internettet og derved gøre det muligt at tilgå f.eks. det Amerikanske eller Engelske Netflixkatalog, som typisk har et nyere og større udvalg af film og serier.






Sådan gør du:

Trin 1: Gå til Unblock-us og indtast din Email for at få én uges gratis prøve. Du skal hverken oplyse betalingskort eller andre personlige oplysninger, KUN din Email i prøveperioden. (Efter prøveperioden koster tjenesten 4.99$/mdr)

Trin 2: Du skal nu konfigurere din enhed til at bruge Unblock-us's Primære og sekundære DNS addresser. Gå til Unblock-us how to set up og find den enhed du ser netflix med. Unblock-us har guides til mange enheder, inkl. PC, PS3, XboX og iPad.
(Personligt har jeg indtastet de to DNS adresser i min router. Dette gør, at alle enhederne på mit hjemmenetværk kan tilgå de forskellige Netflixregioner)

Trin 3: Tjek om din enhed er konfigureret korrekt. Dette gøres ved at vende tilbage til forsiden og den vil fortælle dig, om din enhed er konfigureret korrekt. Hvis den er, så er du nu klar til at skifte Netflix region. Dette kan gøres fra forsiden eller via min personlige favorit; Unblock-us's mobile site. m.unblock-us.com via browseren på min smartphone.





















!!OBS!!
Når man benytter Unblock-us's service, ændrer det ikke noget ved ens internethastighed eller daglige brug af internettet. Alt er som det plejer, bortset fra, at man nu har adgang til alle Netflix regioner.

Jeg håber, at du har fundet guiden brugbar.Tryk gerne "Synes godt om" øverst i indlægget og smid mig endelig en kommentar hvis du har spørgsmål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar